Mot ännu en dag

God morgon solstrålar!
Ville bara kika in och säga hej såhär på morgonkvisten.
Tisdag idag och ni känner nog som mig, ge mig fredag! Idag är mitt schema ett helvete och ta sig igenom. Men tur jag har mamma som hämtar mig vid 3 idag när jag slutar, så jag slipper komma hem halv 5 med bussen. Inte alltid kul att bo ute på landet..
Pappa åker snart hemifrån och styr mot Enköping för att köpa min transport, äntligen!
Eucalyptus ska ridas ut, antingen med hoppsadeln eller barbacka. Han har nämligen börjat ömma lite bak vid korset. Antagligen någon muskel. Sen har han börjat fälla nu, dock är han ju rakad förutom en fyrkant uppe på ryggen som vi sparat så det är bara där jag märker av det. Han är väldigt känslig när han fäller och jag antar att han är öm och trött då.
En till avdelning kan ju vara att jag bara ridit i dressyrsadeln ett tag då jag inte trivs i min hoppsadel.
Mer om det sen, nu ska jag fortsätta stirra ut genom fönstret på bussen!
Ha en bra dag hörrni!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback